Alle ROAFs gjenvinningsstasjoner holder stengt mandag 17. og tirsdag 18. november (Enebakk åpen som normalt 18. november)

Disse dagene bruker vi til faglig påfyll og kompetanseheving for alle ansatte. Vi ønsker å gi deg som kunde enda bedre service, tryggere løsninger og mer effektiv drift på gjenvinningsstasjonene. Takk for at du gir oss muligheten til å lære og utvikle oss, slik at vi kan hjelpe deg så bra som mulig neste gang du besøker oss.

Kontaktinformasjon til borettslag/sameie

Vi vil gjerne samarbeide med ditt borettslag/sameie.

 

I noen situasjoner trenger vi direkte kontakt med styret i borettslaget/sameiet for  å informere og ha dialog rundt ulike forhold.

Det hender det oppstår situasjoner som forhindrer oss i å hente avfall. Det kan være en påminnelse om å brøyte snø rundt avfallsbrønnene, feilparkeringer som hindrer renovasjonsbilens fremkomst, endrede hentetider og nye tjenester vi tilbyr.

Vi setter derfor stor pris på om dere kan oppgi deres borettslag/sameies kontaktinformasjon. På den måten kan vi kommunisere direkte med styret og bidra til en enklere hverdag for våre renovatører og en bedre tjeneste til dere som borettslag/sameie.

Vi ber dere om å fylle ut punktene i feltene under. På forhånd tusen takk og vi ser frem til et godt samarbeid.

Jeg samtykker på vegne av borettslaget/sameiet

Du må bekrefte valget over for å fullføre resten av skjemaet.

 

Fyll ut navn på borettslag/sameie
Adresser må fylles ut
Vennligst oppgi navn styreleder/styremedlem
Vennligst oppgi telefonnummer til kontaktperson
Vennligst oppgi e-postadresse
Ønsker dere å bli kontaktet for å diskutere en mulig utstyrsovergang?

Fant du det du lette etter?

Ja
Nei
Takk for tilbakemeldingen!